22 Ocak 2014 Çarşamba

Free Stardollars - Bedava Stardollar ve Superstar'lık

Birçoğunuz Stardoll adındaki oyunu duymuşsunuzdur. Evet, eğer 10-20 yaş arasındaysanız duymanız ve oynamanız muhtemel. Ben 2007 yılından beri bir Stardoll üyesiyim. O zamanlar pek girmezdim. Şimdi Superstar olmanın yolunu keşfedene kadar.

Nasıl mı oluyorum? İlk olduğumda para vererek oldum, itiraf ediyorum. Fakat şu anda yeni bir site keşfettim. Bir defalığına ücretsiz olarak Stardoll'da istediğiniz paketten veriyorlar.
İnanmadım, tereddüt ettim haliyle. Hemen sahte bir hesap açtım. Ertesi gün baktığımda, belirttiğim paketin birebir aynısı hesabıma aktarılmıştı. Şaşırdım haliyle. Hemen kendi hesabım için yaptırdım. Ve şuandaa Superstar'ım :)

Bana düşen görev ise, sizin bundan faydalanmanızı sağlamak. Yapması çok kolay, hadi hemen başlayın :)

Site'ye buradan ulaşabilirsiniz. (Click here to go to the Free Stardollar site.)

Hile görmüş olduğunuz program ile yapılmaktaymış.


Gördüğünüz bölümdeki 5 opsiyondan birini seçiyorsunuz. (Choose only one from 5 option.)

1 yorum:

  1. benim icin bunu yaparsaniz sevinirim stardol adim asklekler bunu yapmaginizi gosterik icin mektub yada z girisine yazin

    YanıtlaSil