10 Eylül 2012 Pazartesi

Demi Lovato Tweet'leri

Demi'nin eski tweetlerinden biri : "Sen, beni KIRAMAYACAKSIN!"
Demi's an old tweet: "You can't BREAK me!"
2009 - Demi : Asla müziğimi,country müziğe dönüştürmeyi düşünmedim. Country'nin benim tarzım olmadığını düşünüyorum.
2012 - Demi : Country müzik albümü yapmak istiyorum.

2009 - Demi: I never think changing my music with country music. It isn't my genre.
2012 - Demi: I want to make a Country Music album.
Demi : "Mutluluk bir seçimdir."
Demi: "Happiness is a choice."

Demi : "Kendi parfümümü yapıp,satmak yerine insanları bazı şeyler hakkında bilinçlendirmeyi tercih ediyorum."
@ddlovato'nun 2009'daki bir tweeti;Vazgeçmek,güçlü kalmaktan daha zordur.Vazgeçmek seni hiçbir yere götürmez...Sadece seni zayıf biri yapar.
In 2009: Give up is is more difficult than stay strong. Give up do not get you anywhere. It's only make you weak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder