7 Eylül 2012 Cuma

Polyvore.com Tanıtım

Polyvore.com


 
İsmi oldukça ilginç bir site. Ama merak etmeyin kendisi o kadar ilginç ve karmaşık değildir. Siteye girdiğinizde kombinleri yapmaya başlamadan önce üye olmalısınız. Üye olduktan sonra set ya da koleksiyon oluşturmaya başlayabilirsiniz. Kullanabileceğiniz binlerce model var, fakat yinede illa benim beğendiğim olsu diyorsanız, görüntüleri kendiniz yüklemeniz için de bir seçenek mevcut. Benim üyelik adım esraderinsu. Daha yeni üye oldum ve pek fazla kullanmıyorum siteyi açıkçası. Ama üye olup beni takip etmek isterseniz hayır demem.

Polyvore'da aynı zamanda başkalarının kombinlerini beğenebiliyorsunuz. Onlarda sizinkileri beğenebiliyorlar. Böylece ününüz artıyor ve ilk sayfalarda yer almaya başlıyorsunuz. Bir nevi en iyi modacı seçiliyorsunuz :)

İşte size yine kendi çekmiş olduğum bir kaç site görüntüsü ve kombinlerim:

Kombinlerim:

 
Yapım Stüdyosu


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder