6 Eylül 2012 Perşembe

Yeni Blogger Açma Gerçeğim

Açıkçası bu siteyi (http://www.farkliyeni.blogspot.com/) kurmamın gerçek amacı, diğer blog'um da AdSense hesabını kullanamıyor olmam. Bu beni gerçekten çok üzdü ve bende bu blogu açmaya karar cerdim. Umarım Google AdSense üyeliğimi kabul eder.
Diğer blogger hesabımda birçok şeyi özenerek, uğraşarak, resimleri bile kendim çekerek yayınlarımı ekledim. Şimdi o yayınların boşa gitmesini istemiyorum. Ve dolayısıyla burada paylaşıyorum. Eğer orada gördüğünüz şeyleri burada da görürseniz hiç şaşırmayın. Ama emin olun yazılarımın neredeyse hepsi kendi yorumlarımla yazıldı.
Belki bunu yazdıktan sonra Blog'umu okumak isteyebilirsiniz, anlayışla karşılarım. Ama lütfen, ciddiyim kötü bir amacım yok, AdSense hesabı yönünden dersimi aldım.
Umarım Google beni onaylar :)
 Sizde dua edin tamam mı? :)
(Please pray for my Google AdSense account. I really want it.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder